شماره پشتیبانی:۰۲۱۶۵۳۶۶۲۹۲


تزریق پلاستیک یکی از مهم ترین اقدامات اولیه برای ساخت وسیله هایی می باشد که پلاستیک نقش اصلی در تولید آن دارد. از دستگاه تزریق پلاستیک برای فرایند قالب گیری تزریقی استفاده می شود که برای تولیدات قطعات پلاستیکی در تعداد بالا و به طور متوالی به کار گرفته می شود.

اینگونه از دستگاه می توانند شروع کننده یک شغل و یا حرفه باشند که به راحتی و با خرید آنها از تجهیز بازار، می توانید در تمامی مکان ها کسب درآمد کنید. حال در ادامه مطالب به طور کامل در رابطه با تزریق پلاستیک و روند اجرایی آن توضیحاتی به شما عزیزان ارائه می دهیم.

کاربرد تزریق پلاستیک

کاربرد تزریق پلاستیک

کاربرد دستگاه تزیرق پلاستیک، برای ساخت قطعات مختلفی می باشد که در بسیاری از حرفه ها و یا تولیدی ها مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال ظروف آشپزخانه ها با دستگاهی ساخته می شود که مناسب این عمل می باشد. برای اطلاع از قیمت و مشاهده دستگاه، به صفحه دستگاه تزریق پلاستیک ظروف آشپزخانه مراجعه کنید.

شما هر قطعه پلاستیکی که مشاهده می کنید که در اقدامات صنعتی و یا حتی غیر صنعتی استفاده می شود، به کمک دستگاه تزریق پلاستیک ساخته شده است.

به کمک این دستگاه می توانید به راحتی قطعه های پلاستیکی برای هر نوع حرفه و شغلی را تولید کنید.

انواع دستگاه های تزریق پلاستیک

دستگاه های گوناگونی برای انجام پروسه تزریق پلاستیک وجود دارند که وابسته به نوع عملکرد و کاراییشان می توانند متفاوت باشند و متناسب با تولیدات شما دسته بندی شوند. همچنین این تولیدات و محصولات اغلب به تجهیزاتی نیازمند هستند که به راحتی تولید کنندگان کمک می کند.

دستگاه های تزریق پلاستیک در مدل ها و انواع مختلفی نسبت به کاراییشان دسته بندی می شوند که بهتر است قبل از خرید، اطلاعاتی در رابطه با نوع عملکرد آنها داشته باشیم تا به راحتی خریدی مطمئن انجام دهیم.

دستگاه تزریق پلاستیک می تواند تمامی محصولاتی که مواد اولیه آنها پلاستیک می باشد را به بهترین شکل و با درصد خطای بسیار کمی تولید کند. حال در ادامه مطالب دو نوع از دستگاه های تزریق پلاستیک را به شما عزیزان معرفی می کنیم تا درک بهتری از دستگاه های تزریق پلاستیک داشته باشید.

تجهیز بازار توانسته است تمامی دستگاه های صنعتی و کشاورزی را با بهترین کیفیت عرضه کند و در بین مردم جایگاه اعتمادی بالایی را بدست آورد.

دستگاه تزریق پلاستیک عمودی

اغلب مدل های عمودی دستگاه تزریق پلاستیک در اندازه های کوچک طراحی میشوند. این نوع از دستگاه ها معمولا برای نظارت به یک نیروی انسانی نیاز دارند. عمده حجم تزریقی این نوع از دستگاه ها بین ۲۰ تا ۱۰۰ گرم میباشد و بیشترین کاربرد آنها برای تولید قطعات الکتریکی مانند پریز برق میباشد.

این نوع دستگاه های تزریق پلاستیک ظاهری عمودی دارند و روند کار کردشان هم نیز به همین صورت می باشد. استفاده از نیروی کار فیزیکی در این دستگاه ها الزامی می باشد.

دستگاه تزریق افقی

این نوع از دستگاه های تزریق پلاستیک شکل ظاهری افقی دارند و در بسیاری از تولیدات پلاستیک قابل استفاده نیز می باشند. استفاده از اینگونه از دستگاه ها بسیار آسان می باشد و مشکلی در روند تولیدی ایجاد نمی کنند. شما می توانید این نوع دستگاه ها با هر تناژی که مد نظر دارید سفارش دهید و از تولید و فروش قطعات پلاستیکی خود در آمد نسبتا بالایی کسب کنید.

دستگاه های تزریق افقی مانند دستگاه های عمودی در تناژ های مختلفی تولید میشوند که اندازه دستگاه را بر طبق اندازه قطعه تولیدی تعیین میکنند. به طور مثال دستگاه تزریق مناسب برای تولید سبد میوه دستگاهی بین تناژ 320 الی 400 تن میباشد.

ساختار مختلف دستگاه تزریق پلاستیک

این نوع از دستگاه ها انواع مختلفی از نظر ساختاری دارند که به دسته های زیرین تری تبدیل می شوند که برای جمع آوری اطلاعات و برای راه اندازی و استفاده از این نوع دستگاه ها بهتر است همه آنها را بشناسیم و از روند کاری آنها اطلاعات مختصری داشته باشیم تا در آینده به مشکل بر نخوریم. در ادامه تمامی اطلاعات لازم در این رابطه را به شما عزیزان شرح می دهیم.

دستگاه های تزریق از نظر سیستم انتقال مواد

دستگاه های تزریق پلاستیک سیستم انتقال مواد مختلفی در دو نوع دارند که هر یک مناسب تولیداتی مختص عملکردشان هستند.

هنگام خرید حتما باید این نکات را در نظر بگیریم که برای چه محصولی نیازمند دستگاه تزریق هستیم، سپس خرید خود را متناسب با نیازمان انجام دهیم. دستگاه های تزریق پلاستیک از نظر سیستم انتقال مواد به دو نوع تقسیم می شوند که عبارتند از :

  • پیستونی
  • ماردونی یا پیچی

دستگاه تزریق از نظر نحوه حرکت صفحه متحرک

تمامی دستگاه های تزریق پلاستیک دارای صفحه های متحرکی هستند که در دو نوع جکی و بازویی تولید و ساخته می شوند. در ادامه توضیحاتی در رابطه با روند کار این صفحه های متحرک می دهیم، با ما همراه باشید.

  • جکی : این جک یک عملگر هیدرولیکی خطی می‌باشد که در قسمت انتهای گیره قرار گرفته است. سر راد جک گیره به صلیبی متصل بوده و نیروی قفل گیره را از طریق صلیبی و بازویی‌ها به صفحه متحرك انتقال میدهد.

  • بازویی : بازویی‌ها از یک طرف به صفحه متحرك و از طرف دیگر به صلیبی و صفحه گیربکس متصل می‌باشد. عمل حرکت دادن صفحه متحرك بر روی تایبارها بر عهده بازویی‌ها می‌باشد. بازویی‌ها توسط پین و بوش بازویی به یکدیگر متصل می‌باشند و با استفاده از سیستم مفصلی پنج نقطه ای دوبل به قفل بهتر گیره کمک می‌کنند.

انواع دستگاه های تزریق موجود در بازار ایران چه هستند؟

انواع دستگاه تزریق پلاستیک موجود در بازار دارای گونه های مختلفی می باشد و کاربرد های متنوعی دارد. در ادامه به بیان و بررسی انواع دستگاه تزریق پلاستیک موجود در بازار می پردازیم:

انواع مختلف دستگاه های تزریق پلاستیک از نظر سیستم

  • هیدرولیکی
  • الکتریکی (یا برقی)
  • هیبریدی

دستگاه تزریق هیدرولیکی

دستگاه های تزریق برای اولین بار در سال ۱۹۳۰ در بازار حضور یافتند. اما در دهه ۸۰ میلادی به تدریج با ورود دستگاه های تزریق برقی به بازار کم کم نقش دستگاه های تزریق هیدرولیکی کم رنگتر شد.

اما با این تفاسیر باز هم دستگاه های هیدرولیکی همچنان میتوانند بهترین انتخاب برای تولید قطعات پلاستیکی باشند. در این نوع از دستگاه های تزریق ، دو نیمه قالب ، توسط جک های هیدرولیکی درفشار بالا بسته شده و قفل میشوند و از طریق همین فشار، گرانول های پلاستیک به حالت مذاب درمی آیند.

دستگاه تزریق پلاستیک هیدرولیکی

دستگاه های تزریق برقی

این نوع از دستگاه های تزریق امروزه کاربرد های گسترده ای دارد و توانسته است جای دستگاه های هیدرولیکی را بگیرد.

فرایند تولید قطعات پلاستیکی در دستگاه های تزریق برقی توسط موتور های پر سرعت تعبیه شده در آن ها  به صورت دیجیتالی کنترل می شود. دقت دستگاه های تزریق برقی بالاست و تکرار پذیری سریعی دارند و از این جهت بسیار پر طرفدار هستند.

جالب است بدانید دستگاه های تزریق پلاستیک برقی مصرف انرژی پایین تری نسبت به دستگاه های هیدرولیکی قدیمی دارند و از این نظر در فرایند تولید می توانند مقرون به صرفه و اقتصادی باشند.

دستگاه های تزریق برقی - تجهیزات تزریق

در بالا بیان شد که کنترل تولید در این دستگاه ها به صورت دیجیتال انجام می شود و دیگر نیازی به کنترل های دستی نیست. در نتیجه هزینه های تولید به صورت قابل توجهی کاهش می یابد.

در دستگاه تزریق تمام برقی هیچ گونه ماده ی روغنی به کار نرفته است در نتیجه می توانند بهترین دستگاه برای تولید وسایل و قطعات بهداشتی باشند. از دستگاه تزریق برقی برای تولید قطعات بسیار بزرگ تا بسیار کوچک می توان استفاده نمود.

دستگاه تزریق پلاستیک هیبریدی

یکی دیگر از انواع دستگاه تزریق موجود در بازار نوع هیبریدی آن است. این دستگاه در واقع ترکیبی از دستگاه برقی و هیدرولیکی است و توانسته است جایگاه خوبی در بازار پیدا نموده و مورد استقبال ویژه ی بسیاری از کارآفرینان این عرصه قرار بگیرد.

این دستگاه ها مصرف انرژی پایینی دارند، دقت بسیار بالایی دارند و تکرار پذیریشان بسیار بالاست. از طرفی صدای پایین دستگاه های هیبریدی سبب شده تا بازده ی این دستگاه ها در مقایسه با دستگاه های برقی بسیار بالاتر باشد

اسامی صحیح تجهیزات تزریق پلاستیک

تلفظ و دانستن اسامی صحیح تجهیزات تزریق پلاستیک، در خرید اینگونه از تجهیزات و حتی معرفی آنان به دیگران،به ما کمک می کند. حال در ادامه مطالب اسامی را با عنوان صحیحی به شما عزیزان شرح می دهیم تا برای اطلاعات بیشتر و همینطور خرید، به مشکلی بر نخورید.

  • دستگاه میکسر مواد تزریق
  • خشک کن و گاز گیر مواد دستگاه تزریق
  • دستگاه سورتر پلاستیک
  • تجهیزات اتوماسیون تزریق
  • دستگاه آسیاب پلاستیک
  • ربات های کمکی خطوط تزریق
  • دستگاه مواد کش پلاستیک
  • دستگاه بازیافت پلاستیک و گرانول تزریق
  • دوزینگ تزریق
  • قالب های تزریق

شما می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما به راحتی از تمامی قیمت تجهیزات دستگاه تزریق پلاستیک اطلاع پیدا کنید و با مشاوران و کارشناسان در رابطه با خرید این محصولات مشورت کنید.

برای مشاهده این دسته از دستگاه ها می توانید به صفحه دستگاه تزریق پلاستیک مراجعه کنید.

روند کار تزریق پلاستیک

یکی از برترین مزیت های دستگاه تزیرق پلاستیک تولید قطعه های ظریف و با کیفیت می باشکه در اشکال و طرح های مختلف تولید می کند.

لازم به ذکر است که سرعت عمل بالای این دستگاه، به منظور آسان بودن کار و یا بی اهمیت بودن آن نیست و رعایت تمامی اصول در تولید بسیار حائز اهمیت می باشد. باید این نکته را در نظر داشته باشید که شروع و استارت این کار نیازمند مهارت و تحربه کافی می باشد.

تمامی روند های کاری تزریق پلاستیک به چهار دسته تقسیم می شوند که در ادامه به طور کامل، آنها را برای شما عزیزان توضیح می دهیم.

آماده سازی دستگاه تزریق پلاستیک

قبل از انجام هر اقدامی، باید دستگاه تزیرق پلاستیک را با ظرافت و دقت بالا آماده سازی کنیم.

در این بخش باید دقت عمل بالایی به خرج داد تا اجزای قالب به سادگی به هم اتصال پیدا کنند. معمولا، قالب ها از دو اجزای ثابت و همینطور متحرک تشکیل می شوند. اگر مراحل اولیه به طور کامل و با دقت انجام نشود، در اتصال قالب ها مشکلاتی پدیدار می شود که ممکن از در تولید نهایی، آسیب هایی را ایجاد کند.

قالب های مختلفی برای تولید قطعه ها وجود دارند که در اصل همان قالب های پایه تولید هستند، پس حتما نکات اولیه را به دقت مرور کنید و به بهترین نحو انجام دهید.

تغذیه قالب ( تزریق ) در دستگاه تزریق پلاستیک

تغذیه قالب ( تزریق ) در دستگاه تزریق پلاستیک

تغذیه قالب دقیقا همان عمل تزریق پلاستیک می باشد. ابتدا مواد اولیه مورد استفاده پلاستیک را وارد دستگاه می کنیم، در این مرحله، تزریق پلاستیک به طور کامل انجام شده است.

پس از انجام مرحله اول در تغذیه قالب، دستگاه با فشار و دمای خود، مواد پلاستیک را ذوب می کند و به داخل قالب می ریزد، سپس پلاستیک نرم شده به حالت قالب در می آید. این مرحله از اصلی ترین مراحل تولیدی می باشد که باید دقت و هوش بالایی را در انجام آن به کار گرفت.

کاهش دما در تزریق پلاستیک

در مرحله سوم انجام و تولید قطعات پلاستیکی، کاهش دما انجام می شود که به این کار خنک کاری هم نیز گفته می شود.

پلاستیکی که ذوب شده و به داخل قالب ریخته شده تا شکل بگیرد دمای بالایی دارد تا کاملا شکل قالب را به خود بگیرد، حال برای اینکه بتوانیم به راحتی از این قالب بهره ببریم و به مرحله نهایی تولید قطعه پلاستیکی نزدیک شویم، باید مواد قالب گیری شده را خنک کنیم.

ضمناً باید این نکته را فراموش نکنیم که اینکار بسیار حساس می باشد و اگر از دمای مناسبی برای خنک کردن استفاده نکنیم، قالب نهایی دچار مشکل می شود. پس در نتیجه باید اصول خنک کاری را به طور کامل رعایت کنیم و دما را مناسب تزریق پلاستیک قرار دهیم تا تولیدمان را به طور درست و کامل انجام دهیم.

مرحله نهایی برای تزریق پلاستیک

در آخرین مرحله تولید قطعات پلاستیکی اگر تمامی مراحل ذکر شده به درستی انجام شده باشد، قطعه شما آماده می باشد و تنها مرحله باقی مانده، خروج قطعه از قالب است که باید با تمامی دقت و ظرافت اینکار انجام شود.

در بیرون آوردن قطعه از داخل قالب نباید عجله کرد و با حوصله کافی باید قطعه پلاستیکی را از قالب جدا کنید.

لازم به ذکر است که اگر در مرحله خنک کاری و یا کاهش دما مشکلاتی بوجود آمده باشد، خارج کردن قطعه می تواند دچار مشکلاتی از قبلی تغییر حالت و یا شکستی شود.

بعد از اتمام این چهار مرحله می توان اقدام به ساخت دوباره قطعه ها کرد.

ویژگی و محدودیت های دستگاه تزریق پلاستیک

ویژگی ها و محدودیت های در استفاده از دستگاه های تزریق پلاستیک وجود دارد که آگاهی از آنها می تواند کمک حال تولید کنندگان این حرفه باشد. حال برای شناخت و اطلاع از این محدودیت ها و ویژگی ها با ادامه مطالب همراه ما باشید.

ویژگی های دستگاه تزریق پلاستیک

  • دستگاه تزریق پلاستیک یکی از برترین و به صرفه ترین دستگاه های موجود برای تولید قطعات پلاستیکی در تیراژ های بسیار بالا می باشد.
  • مواد اولیه بریا تزریق پلاستیک بسیار انبوه می باشد و به راحتی می توان در تعداد بالا قطعات پلاستیکی تولید کرد.
  • به راحتی با استفاده از دستگاه های تزریق پلاستیک می توانید چرخه تولید قطعات پلاستیکی را احداث کنید.
  • کم استهلاک بودن اینگونه از دستگاه های تزریق پلاستیک یکی دیگر از ویژگی های آن محسوب می شود.

محدودیت های دستگاه تزریق پلاستیک

  • بالا بودن هزینه اولیه برای خرید دستگاه و مواد تزریق پلاستیک از محدودیت های آن می باشد.
  • برای به صرفه بودن تولید باید غریب به 1000 قطعه تولید کنید.
  • اصلاحاتی که ممکن است پس از ساخت در طرح تولید شده ایجاد کنید، هزینه بر می باشد.
  • ممکن است به دلیل پیچیدگی و سختی قطعه، تولید ان زمان بر باشد.

مواد اولیه مورد نیاز برای تزریق پلاستیک

بسیاری از مواد وجود دارند که در تولید قطعات پلاستیکی نقش بسزایی را ایفا می کنند. تمامی مواد اولیه باید به نوعی انتخاب شوند که بتوانید با بهترین کیفیت محصولات را بسازید.

رزین پلاستیک یکی از مهم ترین مواد اولیه در تولید قطعات پلاستیکی می باشد که در واقع این رزین ها هستند که در آخر تبدیل به پلاستیک می شوند.

رزین ها نوعی مواد پلیمری هستند که با ساختار جالبشان به تولید کنندگان امکان ساخت قطعات پلاستیکی می دهند.

هزینه مورد نیاز برای شروع کار تزریق پلاستیک

هزینه مورد نیاز برای شروع کار تزریق پلاستیک

یکی از معیار های شروع یک کار و حرفه، برآوورد کردن هزینه آن می باشد. در شروع کار تزریق پلاستیک معیار های گوناگونی وجود دارند که ممکن است بر اساس آنها قیمت ها متغیر باشند و مقدار سرمایه مورد نیاز برای شروع اینکار نیز، افزایش و کاهش یابد.

ابتدا قبل از خرید دستگاه تزریق پلاستیک باید قالب محصول و قطعه ای که می خواهید تولید کنید را تهیه کنید که قیمت آنها هم به نسبت کیفیت و نوع آنها متفاوت می باشد.

همچنین برای تولید قطعه ها نیاز به مواد اولیه با کیفیتی می باشد که در ساخت قطعه نقش اصلی دارند. شما اگر مواد اولیه بی کیفیتی تهیه کنید ممکن است در حین کار کردن دچار مشکلاتی از قبیل شکسته شدن قالب و یا شکل نگرفتن درست مواد شوید.

یکی از ارزان ترین مواد اولیه تزریق پلاستیک Polyethylene می باشد که بهتر است برای شروع از این مواد استفاده کنید.

برای اطلاع از قیمت دستگاه تزریق پلاستیک و برآوورد مقدار سرمایه مورد نیاز برای اینکار، می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

قالب تزریق پلاستیک

قالب های تزریق پلاستیک نقش اصلی و حیاتی در تولید قطعه های پلاستیکی دارد. قالب ها انواع مختلفی دارند که بر اساس معیار های خاص تولیدی دسته بندی می شوند.

قالب های تزریق پلاستیک در تولید انبوه محصولاتی از جمله، لوازم خانگی، در بطری ها و همینطور در صنعت خودروسازی استفاده می شود.

از ویژگی هایی که می توان برای استفاده از قالب ها در تزریق پلاستیک نام برد، به شرح زیر می باشد.

  • دقت بالا در تولید
  • هم اندازه و هم سطح بودن محصول تولیدی
  • تکرار پذیری
  • کاهش هزینه برای استفاده از نیروی کار فیزیکی
  • صرفه جویی در مواد اولیه

پیشگیری از مشکلات معمول در تزریق پلاستیک

از اینکه در چنین حرفه ها و تولیدی هایی مشکلاتی رخ دهد، کاملا امری بدیهی می باشد.

در بسیاری از موارد مشاهده می شود که در تولید یک قطعه، نقش هایی تکراری و بدون استفاده شکل بگیرد، که این مشکلات می توانند با روش پرداخت و یا پولیش کاملا رفع شوند.

مشکلات جدی تری که در روند قالب گیری و تولید قطعه های پلاستیکی شکل می گیرند، باید به صورت تخصصی آنها ها را، رفع کرد و اگر تبحر خاصی در انجام اینکار ندارید، صرفا قالب های تولید شده و قطعه ها را غیر قابل استفاده می کنید.

از جمله مشکلاتی که ممکن است در تولید محصولات و تزریق پلاستیک با آنها برخورد کنید، عبارت اند از :

  • تاب برداشتن قطعه : یکی از عمده ترین مشکلاتی که در تولید و ساخت قطعات پلاستیکی رخ می دهد، تاب برداشتن قطعه ها می باشد. این موضوع هنگامی رخ می دهد که دمای پلاستیک مناسب نباشد و به طور نا همسان، دما کاهش یافته باشد تا قطعه به حالت انقباض دربیاید، این مسئله می تواند موجب تاب برداشتن جزئی قطعه و یا تمامی قطعه تولیدی شود. اغلب این مشکل در مناطقی از پلاستیک رخ می دهد که بسیار زخیم باشد و یا بیش از حد نازک باشد. رعایت تمامی نکات ذکر شده می تواند از بروز این مشکل در هنگام تولید قطعه پلاستیکی جلوگیری کند.
  • فرو رفتگی ( Sinking ) : مشکل فررفتگی عیناً مانند تاب برداشتن بروز می دهد و با کاهش دمای نا همسان اتفاق می افتد. مشکل فرورفتگی اغلب در نقاطی رخ می دهد که دارای ضخامت بالایی می باشند. برای پیشگیری از بروز این مشکل می توانید، از دیواره های نازک در محصولات استفاده کنید و یا با توخالی کردن مقاطع ضحیم، از ایجاد این مشکل جلوگیری کنید.
  • خطوط جوش : هنگامی که تعدادی از جریانات تزریق پلاستیکی با یکدیگر برخورد کنند، احتما ترکیب نشدن آنها به صورت معمول وجود دارد. در صورت بروز این نوع از مشکلات، امکان دارد قطعه دچار دو رنگی و یا حتی تغییر شکل مقطعی شود. برای پیشگیری از چنین مشکلاتی در تولید و ساخت قطعات پلاستیکی، می توانید از حرفه های کمتری استفاده کنید و یا ترکیبات پلاستیک را چسبناک تر استفاده کنید.

کاربرد پرینتر سه بعدی در تزریق پلاستیک

کاربرد پرینتر سه بعدی در تزریق پلاستیک

در تمامی مقاطع و مشاغل، علم به کمک انسان ها شتافته است. حال با گذشت زمان، پیشرفت تکنولوژی توانسته است با تولید پرینتر سه بعدی در صنعت تزریق پلاستیک نیز به ما کمک کند و تولید را برای تولیدکنندگان آسان سازد.

پرینتر سه بعدی در صنعت تزریق پلاستیک و تولید قطعات پلاستیکی می تواند بسیار موئثر و مفید باشد به طوری که تمامی قالب های تزریق پلاستیک را با کمک دستگاه پرینتر سه بعدی می توان ساخت و از آنها بهره برد.

ساخت اغلب قالب های تزریق پلاستیک که دارای ظرافت و نقش ریز هستند، به طور معمول دشوار است و در بعضی مواقع ساخت آنها غیر ممکن نیز می باشد. حال با کمک دستگاه پرینتر سه بعدی می توان تمامی قالب هایی که در ذهن دارید را بسازید و با بهترین کیفیت از آنها بهره ببرید.

راهکار های کسب درآمد با تزریق پلاستیک

تولید قطعه پلاستیکی می تواند روشی مطمئن و همینطور تضمینی برای کسب درآمد شما عزیزان باشد. حال با گذشت زمان دستگاه هایی ساخته شده است که به راحتی و با کمی آموزش اولیه می توانید حتی در منزل هم از این دستگاه ها استفاده کنید و تولیدات خود را شروع کنید.

شما می توانید با شرکت هایی که به عنوان مثال از درب پلاستیکی استفاده می کنند قرار دادی تنظیم کنید و سپس با تولید درب های آنان درآمدی از این کار حاصل کنید.

قیمت دستگاه تزریق پلاستیک

دستگاه های تزریق پلاستیک بر اساس قابلیت های متفاوت و همینطور نوع ساخت بدنه و برندشان، دسته بندی می شوند که هر یک از این دستگاه ها می توانند قیمت متفاوتی هم نیز داشته باشند. برای اینکه بتوانید از یک شرکت معتبر خرید خود را انجام دهید و از قیمت دستگاه های آنان اطلاع پیدا کنید، به صفحه قیمت دستگاه تزریق پلاستیک مراجعه کنید.

سوالات متداول

تزریق پلاستیک چگونه انجام می شود ؟

تزریق پلاستیک به کمک دستگاه های پیشرفته مناسب اینکار انجام می شود که برای اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

با دستگاه تزریق پلاستیک چه محصولاتی تولید می کنند ؟

تمامی محصولاتی که پلاستیک ماده اولیه آن باشد، می توان با استفاده از دستگاه های تزریق پلاستیک تولید کرد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

تجهیز بازار

سبد خرید

سبد خرید شما در حال حاضر خالی است.

بازگشت به فروشگاه